Friday, December 14, 2012

Jodoh Gerabak LRT

dh lama rasanya aku tak update blog nie... tapi kali nie aku akan rajin2 update... sebelum aku start keje... hehehe sbb kat opis jer ade internet... aku dh xde internet kat umah dh..

hari nie aku nk cite pasal org yg aku jumpa hampir setiap hari...bila aku ade dia pon ade... setiap pagi aku trnampak dia... hehehe sbb dia tgu tren sama tempat aku tunggu... xyah la aku sebut stesen mane yer... kang korang cari plak..hihi

dia akan berdiri dpn kipas... semantara tunggu  tren smpi...panas la kot.. kipas tu plak mmg kat tmpt yg aku selalu berdiri tgu tren selama berberapa taun nie... eh... tetibe jer mamat nie dh berdiri tepi aku... memule tu aku mcm rengsek la... ye la aku kan pemalu org nye... xsuke kalau ade org brdiri dekat melainkan kalau terpaksa... tatapi.... hehehe pas bape kali aku rasa ok jer kalau mamat nie duk tepi aku...

pg tadi aku beli kuih dia pon ade... wah~ karipap sardin erk.. tame la tengan tite.... hehehe pastu naik tren sama2... tren tak penuh masa kat tmpt aku... tapi... dia brdiri tepi aku... wah~ berdebar nie...ngeeeeeeeee
stesen berikut nye mmg ramai org habaq hang... hari2 pon... pastu aku ingat dia nk anjak kat tepi ke... hihi rupenye dia nk gak brdiri dpn aku... apabila tgn kami tersentuh... aku xde rasa ape2 pon... sbb masa tu aku sibuk duk ber waksap ngan nonie (nnti aku cite sape nonie nie) tersengih2 aku baca waksap nonie... mengong tul.. saje jer wat aku nmpk mcm pompuan kurang siuman... hahahaha dia turun sama kat stesen yg aku trun.. rasa mcm nk ckp cm nie jer kat dia :
"ok..bye u... monday kita jmpe lagi k..." tapi sbb aku nie ala2 malu2 mcm siput oink oink... so aku tak la ckp ape2...

tu jer... sekian...

hahahaha 

No comments:

Post a Comment