Wednesday, January 21, 2009

::frust lazy::


~Aku sgt frust ari nie...
1st sbb sale aku x begitu memberangsangkan..
ari nie sume cust aku kureng asam ngan aku..
maybe sbb blog yg aku tulis smlm kot..well..
terpulang la..aku just wt keje yg halal..
blog yg aku wat slm pon atas dasar kemanusiaan
aku wt..sape nk terasa nasib la..
sape mkn cili dia tresa pdas kn?

2nd..aku dh rasa mcm kuih apam plak skrang nie..
bdn aku mcm baru pas mkn yis..huhuhu
sedih la..dlu aku cubby..tp skrng bkn cubby dh..
jd gemux trus..tp aku happy..sbb 2 makna nya?
'tak de makne nye!'..hahaha bkn..makna nya aku happy..bff aku memule risau sbb aku dh gemux gile..but then dia rasa happy coz aku happy and x kene seksa ngan jntan2 yg tak guna..kne pukul ari2..kne mrah..so better aku jd dri aku yg skrng seorang wanita 'gembira' yg sggat gembira..aku ada life aku sndri and aku x perlu kongsi ngan sape2..
tak de sape leh sekat aku..
tp jauh dlm ati aku sunyi...sunyi sgt..hp tak bunyi..tak de lg ayat2 cinta..pjuk memujuk..aku cm lone ranger..adios....

so perasaan aku berbaur skrng kcewa..gmbira..sengsara..

alhamdulillah aku trima jer....

wasallam...





~::lonely_lazy::







No comments:

Post a Comment