Sunday, May 30, 2010

Blog Baru Aku...Nantikan la yer..


Oleh sebab minat aku dgn member2 aku terhadap makanan makin menebal...aku nak amek keputusan nak buat blog baru tak lama lagi (maybe esok hehe) review pasal restaurant yg best2 yg rasa2 cam sume org mampu mkn...HALAL of coz...

ramai yg tak tau aku ade basic pasal kitchen...f&b...hehe.....its into my blod when along aku ngan bini dia pon chef kat salah 1 hotel terkemuka kat KL nie...tapi.......aku ade masalah dgn taste aku...cuma sedap dgn tidak jer...sbb tu aku perlukan partner...thank god aku ade koli...haha minah nie pon gile mkn gak..bleh kata tiap kali aku nak p mkn pas keje dia ade ngan aku....kami cam pengacara rancangan 'jalan2 cari makan'....

tiap kali balik keje KL sentral jer la yg paling kerap pon...best2...padahal korang rasa KL sentral ade ape???uiks...KL sentral ade makanan yg terbaek....hahaha korang jer tak sedar....nasi lemak terbaek...laksa assam terbaek....hor fun terbaek....hahaha tgu jer la blog aku ngan koli tu nanti...haha

memandang kan selalu org kasi tau yg tempat mkn nie best...tempat tu best...tapi nak kene drive plak baru bleh sampai....cam aku ngan minah nie kenderaan yg kami ade just rapid kl (thanks to rapid hihi)...so aku ingat nak cari tempat yg senang dtg dgn tren....tak kira la monorel ke...lrt ke...putra ker....ktm ker....janji snng nak p...coz aku tau ramai gak yg cam kitorang takde transport sndri...hehe..nie perancangan aku la...smpi dah takde tempat mkn yg aku bleh g naik tren baru aku pkir kan...hehe............

thanks to haie....coz dia yg kasi idea nie kat aku...and thanks to koli coz sudi menjadi partner aku utk menjaya kan project baru aku nie....

cayok! cayok!

No comments:

Post a Comment