Sunday, May 23, 2010

iNi Utk Haie....


haie.....sape dia nie?special sgt ke dia dlm idup aku nie?? nape aku ade 1 posting bertitle kan dia??

pergh!!!

cam ne aku nak gambar kan ko haie mmg tak de yg seumpamanye.....takde bende yg bleh same kan ko....
bak kata org kwn gembira bersepah...kwn sedih sorang pon takde....
salah! sbb tu akutak ramai kwn.....coz aku tak nak bile aku happy sume nak hempet...bile sedih sume lesap!

tapi bagi aku haie nie special...coz...dia bukan kwn baik @ best fren...jauh skali mcm kekasih....dia nie cam darah daging aku...tapi bukan adik ke abg ke anak ke...dia cam ibu jari tgn aku...kalau takde aku ssh nak mkn nasi...
cam tu la penting haie dlm idup aku...
bile aku sedih aku cari haie..
bile aku dah happy aku pun cari haie....
bile aku miskin aku ngadu kat haie....
bile aku kaya aku enjoy ngan haie.....
bile aku ptus cinta aku nangis kat bahu haie...
bile aku dah dpt cinta baru aku cerita kat haie...
bile aku lapar haie lapar aku kongsi ape yg ade dgn haie....
bile kenyang aku share rokok haie........
bile aku tak leh tido aku sms haie....
bile kredit byk aku call haie....
bile nak over nite aku crash umah haie...
bile nak ngorat aku mintak tlong haie...
bile aku tak pandai eja dlm english aku bleh rujuk kat haie......
bile aku ade masalah aku nak gak cite kat haie..
bile aku dpt bf baru wajib bwk ngadap haie...
bile nak ngumpat syok kalau dgn haie...
bile nak shopping aku lagi prefer dgn haie.....
bile beli handbag @ kasut mesti tjuk dlu kat haie....
bile aku nak tgok muvie lagi best kalau p ngan haie...
bile aku nak holidays aku nak ngan haie....

tapi...aku tak suke...

kalau org wat haie sedih...
kalau org wat haie marah....
kalau org sakit kan hati haie..
kalau org buli haie.....
kalau sbb aku haie susah....
kalau haie susah bukan sebab aku skali pon...
kalau bf aku tuduh2 haie (berani??)
kalau aku ssh kan haie....
kalau aku sedih haie pon sedih....
kalau aku nangis haie pon nangis...
kalau haie susah tapi aku takde kat situ...
kalau aku gaduh ngan haie (choy!!)
kalau aku tak dpt nak tolong haie bile dia susah......

haie....aku nak ko tau...kalau ade org sakit kan hati ko...aku sakit kan org tu balik...tapi bukan hati la...1bdn aku kasi dia sakit..

aku tau kalau la takde org leh trima aku dlm dunia nie....
aku still ade haie....

thanks haie coz dah byk korban utk aku slama nie...
takde ape yg bleh ganti kan ko even brad pitt....

~KO LA IBU JARI TGN KANAN AKU~~~~



















No comments:

Post a Comment