Monday, May 17, 2010

tak mudah pecah!

Aku nie kebal ker? kalau sakit ati aku cam seronok jer...kalau marah aku cam ngah main guli jer....kalau sedih cam ngah makan choki2....

tapi..bape banyak org tau kalau aku sakit hati aku rasa nak cabut jer hati aku nie smpai baik?? bape org jer tau kalau aku marah rasa cam nk bunuh org?? kalau aku sedih bleh nangis smpai jadi buta cam kassim selamat??

rasa2 nape org tak tau? coz aku mls nak pkir pasal ape aku rasa....nnti emo lebih plak....
aku nak jadi pinggan plastik ikea....cantik...tak mudah pecah...bleh masuk microwave...campak pon tak pecah...
tapi pinggan ikea pon ade perasaan k...kalau korang tak nak gune dia coz dia plastik...korang ade akopal..mesti dia kecik hati....yer la...even dia made in ikea..
tapi dia pon ade perasaan cam pinggan2 yg lain........
last2 org buang.....wat recycle...jadi la pinggan kat kedai mamak plak....
hurmmmm

dlu aku pernah ngadu coz org suke sakit kan ati aku...now?
mls aku nak pkir...call me crazy....saiko! mental disorder....attitude problem...tingtong...ape2 jer la....
aku dah tak kisah.....
dorang bukan tau ape yg aku alami bile masa aku sedih..sakit..derita..sengsara...
coz life 1 time...just do it...if u dont do u dont know...
aku tak nak la cetek akal sgt....

tapi some people prefer people understand them then they try to understand people around them.....y a?

der~! kite nie idup tak tau smpi bile...kalau kita ade sakit kan ati org mintak maaf la...aku nie rasa cam nak melutut jer kalau aku ade wat salah ngan org...
tapi org cam tak nak maaf kan aku smpi mati...cam la dorang tu tak de wat slh..
aku takut kalau aku sakit kan hati org...bukan ape..wat nye mati tak smpt mintak maaf....

so di kesempata nie aku nak mintak maaf pada sesape yg aku dah sakit kan kati nya tanpa aku sedar....aku bukan perfect cam ne korang yg tak perfect gak...
aku ade hak utk mintak maaf...dah ko takde hak utk tak terima kemaafan aku...
coz KO BUKAN TUHAN!!!

life is so complicated if u try hard to make it complicated...
so dont make ur life hard...coz its complicated....

hahahahaha




No comments:

Post a Comment